Warnock verwijdert de paas-tweet te midden van terugslag

Senator Raphael Warnock Hij kreeg zondag kritiek op zijn tweet Paasvakantie, Zeggen “de betekenis” van het feest “is hoger” dan de feitelijke opstanding van Jezus.

De tweet is verwijderd, maar werd opgepikt door sites zoals Media En de dagelijkse draad.

De grote pastoor zei in het verslag van de New Ebenezer Baptist Church: “De betekenis van Pasen is verhevener dan de opstanding van Jezus Christus.” “Of je nu een christen bent of niet, het is door onze toewijding om anderen te helpen, dat we onszelf kunnen redden.”

Er zijn wereldwijd ongeveer 2,3 miljard christenen en Pasen is een van de heiligste dagen van het jaar waarin de opstanding van Jezus wordt gevierd. “Door dat te doen, overwon hij de dood en verloste hij ons van de zonde als we erin geloven”, aldus Christianity.com.

Allie Stookie, auteur en presentator van podcasts, tweette: “Er is niets verhevener dan de opstanding van God-mens, Jezus. Letterlijk: Zijn opstanding overstijgt onze beperkte opvattingen over wetenschap en rationaliteit. Het woord werd vlees en woonde toen onder ons. geslacht voor onze zonden alleen voor de overwinning van de dood na 3 dagen? “

Ik heb Warnock een dossier gegeven zondagdienst Hij vertelt gedeeltelijk over het leven en hoe – met het Coronavirus – dit seizoen een “seizoen van scheiding” is geweest.

‘Eenzaam seizoen’, zei hij. Hij gaf aan hoe Maria Magdalena alleen stond te huilen buiten het graf van Jezus, en bracht haar ervaring in verband met hoe hard het leven heeft geworsteld – zelfs met ondersteunende systemen zoals familie en vrienden – in afzondering.

READ  Het geïsoleerde Hong Kong wordt geconfronteerd met hogere voedselprijzen met de beet van epidemische beperkingen

‘Er is een manier waarop we de schaduw wegwerken, zodat we kunnen overleven’, zei hij.

Mediaite merkte op dat Warnock enkele Twitter-voorstanders heeft verzameld. MSNBC-presentator Joy Reid maakte bezwaar tegen voormalig Trump-advocaat Gina Ellis omdat hij tweette dat Warnock een “vals evangelie en ketterij” verspreidde.

Ellis zei dat de mens zichzelf niet kan redden.

MLB zegt dat ALL STAR zal worden overgedragen vanuit Georgië als reactie op de stemwet

“De absolute waarheid en de enige betekenis van Pasen die belangrijk is, is de letterlijke en fysieke opstanding van Jezus Christus, en we moeten het accepteren als Heer en Redder.”

Omar maakt het uit met Abrams in Georgië

Ze beschreef Warnock als een “valse leraar”.

Download de FOX NEWS-app

Reid merkte op dat Warnock de pastoor is van de kerk van dominee Dr. Martin Luther King Jr.

‘Mevrouw, ik neem de mening van @ dominee Warnock als predikant en geleerde van het woord boven uw woorden, als u het niet erg vindt.’

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *