The Last of Us op pc krijgt “meestal negatieve” recensies vanwege crashes en slechte prestaties

The Last of Us: Part I startte niet zo soepel op pc als Naughty Dog had gehoopt, aangezien de port wereldwijd “overwegend negatieve” recensies kreeg. stoom. Dit komt eerder door constante crashes en slechte prestaties in het spel dan door de daadwerkelijke spelkwaliteit. Naughty Dog heeft zelf de pc-poort aangepakt en bevestigd dat ze de gemelde problemen onderzoeken en gebruikers vragen om ondersteuningstickets in te dienen op hun website.

van meer dan 3.200 Steam-gebruikersrecensiesAan de negatieve kant rapporteerde 67 procent de bovenstaande problemen met de prestaties. Sommige geverifieerde kopers van de pc-poort beweren dat hun exemplaar elke 20 minuten crasht, terwijl anderen klagen over slechte optimalisatie. Schaduwvorming is voor velen ook een bron van frustratie.

Eerder vandaag bracht Naughty Dog een apparaat uit blogpost Details van het werk dat is gedaan aan de pc-versie van The Last of Us: Part 1: “Nu we de release van de remake op PS5 hebben voltooid, zijn we verheugd om deze game niet alleen naar pc maar ook naar pc te brengen,” hij beweerde. Met zoveel negatieve beoordelingen van gebruikers bij de lancering, is het duidelijk dat er iets niet klopt onder de motorkap op pc.

Ondanks al deze problemen verdubbelt de ontwikkelaar zijn ontwikkelingsinspanningen voor PS5 en pc: “Het delen van onze verhalen en ervaringen op zowel PS5 als pc is iets dat Naughty Dog heeft omarmd en in de toekomst zal blijven ondersteunen.” Het zou niet verrassend zijn als The Last of Us Multiplayer op beide platforms op dezelfde dag en datum wordt gelanceerd, dus de studio zal deze kinderziektes gestaag willen oplossen.

Heb je problemen ondervonden met The Last of Us: Part I op pc? Deel uw ervaring in de opmerkingen hieronder.

READ  Resident Evil Village Ray Tracing 4K Screenshots op maximale instellingen