Skyward Sword HD Video Review

Bijna tien jaar na zijn oorspronkelijke verschijning op de Wii, heeft Nintendo uitgebracht The Legend of Zelda: Skyward Sword HD te schakelen. En laten we eerlijk zijn: Zwaard naar de hemel Niet de beste ontvangst Zelda titel ooit. Ondanks haar fascinatie voor de meeste media, betreurden veel fans haar zondigheid en twijfelachtige controles. Eerlijk gezegd was dit niet een favoriet van veel mensen. Nintendo begreep de hint en vernieuwde zowat alles voor 2017 Adem van het wild.

Maar op de een of andere manier maakt dit Hemelwaarts Zwaard HD Spannender dan ooit. Nintendo geeft ons een zeldzame kans om een ​​geremasterde en geremasterde versie te bekijken van wat de ultieme uitdrukking zou kunnen worden genoemd van waar de serie naartoe ging, voordat de laatste koers werd gecorrigeerd. Bezoek dit avontuur opnieuw met een merkbare verbetering Hemelwaarts Zwaard HD Het is een leuke manier om een ​​plek beter te begrijpen de legende van Zelda Het eindigde 10 jaar geleden, en waarom? Adem van het wild Het is uitgegroeid tot het radicaal vrije revolutionaire avontuur dat het is geworden.

Zoals je zou verwachten, heeft Nintendo Zelda’s 16e hoofdverhaal opnieuw verpakt in 60fps HD-stijl. Ik had niet zo enthousiast kunnen zijn toen ik het op een console van de huidige generatie speelde. Hoewel ik een Zelda Zoals, ik heb het origineel niet gekregen Zwaard naar de hemel Toen het voor het eerst op de Wii verscheen. De echte reden lijkt me op dit moment te ontgaan, maar ik kan het niet helpen, maar denk dat het te wijten was aan de motion controls.

READ  Nieuwe 5G Pixel 6-lijnupdates maken telefoons sneller en responsiever

Gelukkig is een van de Hemelwaarts Zwaard HDDe beste toevoeging aan levenskwaliteit is een nieuw besturingssysteem dat alleen op de gamepad werkt, dat aarzelende sceptici de mogelijkheid geeft om het spel te besturen zoals elk vorig hoofdstuk in de saga.

Bekijk de video hierboven om van deze voormalige motion control hater te horen waarom ik denk Hemelwaarts Zwaard HD Het mag niet worden overgeslagen. Ga in de reacties met je gedachten. Maar ik hoop dat we het er allemaal over eens zijn dat deze mogelijkheid om te heroverwegen enigszins controversieel is Zelda Op een modern apparaat mag het niet worden overgeslagen.